Провайдер Інтернет DIGICOM

Партнерство з OLL TV

 

Тепер ми є партнерами OLL TV та можемо підключати Вам телебачення. А це — більше 200 каналів на будь-який вибір, відеотека в НD, пакет Футбол і багато іншого! Подробиці за номером 0800211335.

Акція 3+1

Абоненте! Ми запускаємо акцію «3+1». Умови як і завжди: сплачуєте 3 місяці абонплати одним платежем та 4-й отримуєте у подарунок.

Термін дії акції до 30.04

Миттєва розстрочка

Зустрічайте миттєву розстрочку на підключення до мережі інтернет Digicom!
Відтепер клієнти ПриватБанку мають можливість підключитися у розстрочку до мережі інтернет від компанії Digicom за допомогою сервісу «Миттєва розстрочка». Вигідно, зручно, надійно.
Для того, щоб скористатися розстрочкою залишайте заявку на підключення за номерами телефонів: 0800211335, 0958802228, 0675530853.

Мобільний додаток digicom pay.

Для зручності управління Вашим особистим кабінетом ми створили мобільний додаток digicom pay.
Тепер за допомогою Вашого смартфону Ви зможете :
✔️Перевірити баланс;
✔️Поповнити рахунок;
✔️Стежити за історією платежів;
✔️Отримувати повідомлення про новини і акції компанії.

 

Завантажити додаток для перевірки балансу




Cмс-інформування абонентів

Шановні Абоненти!

Дякуємо, що Ви з Digicom!

Ми хочемо зробити для Вас користування нашими послугами ще зручнішим — з 20.09.2018 ми починаємо надавати безкоштовну послугу смс-інформування абонентів щодо балансу особового рахунку. Щоб розпочати користування послугою — необхідно вказати актуальний номер мобільного телефону в особистому кабінеті за посиланням my.digicom.ua

З 1-го Вересня 2018 року для всіх абонентів вводиться правило по зміні тарифного плану

Увага! З 1-го Вересня 2018 року для всіх абонентів вводиться правило по зміні тарифного плану, якщо Ви бажаєте змінити тарифний план плата за який нижча, ніж поточна, вартість становить 100 грн., за кожну таку зміну.

Важлива інформація для діючих і нових абонентів!

Починаючи з 1 вересня 2018 року, вводиться обов’язковий щомісячний платіж для всіх оптичних і кабельних абонентів.
Зокрема, 1-го числа кожного місяця буде проводитися обов’язкове списання повної суми абонплати за поточний період,
згідно з умовами публічного договору надання послуг, незалежно від факту і кількості днів їх використання.

Звертаємо увагу на те, що в разі виникнення заборгованості (негативного балансу по особовому рахунку),
компанія залишає за собою право обмежити надання послуги до моменту повного погашення боргу.

Для зручності абонентів, також існує можливість оплати декількома частинами протягом місяця.

Архів новин

Янв0 Posts
Фев0 Posts
Апр0 Posts
Июн0 Posts
Дек0 Posts
Янв0 Posts
Фев0 Posts
Апр0 Posts
Июл0 Posts
Ноя0 Posts
Апр0 Posts
Июн0 Posts
Июл0 Posts
Авг0 Posts
Ноя0 Posts
Янв0 Posts
Фев0 Posts
Мар0 Posts
Апр0 Posts
Май0 Posts
Июн0 Posts
Июл0 Posts
Авг0 Posts
Сен0 Posts

Свежие комментарии

    Свежие комментарии

      Свежие комментарии


        ×

         

        Вхід в особистий кабінет

        ×